Co je to vratná jistina?

Jistina se vkládá pouze u postpaid tarifů (Ty, kde je vystavována faktura zpětně za minulý měsíc)

Vratná jistina udává maximální výši útraty na Vašem tel. čísle.

Pokud je tato částka překročena, dojde k jednostranné blokaci čísla (z tel. čísla není možno volat ven, ale na tel. číslo se lze dovolat) a současně v případě zavolání jinam dojde k přesměrování na zákaznickou linku

Tato pojistka ja nastavena, aby chránila naše zákazníky, když je jim například odcizen telefon nebo při mylnému zasednutí telefonu a následnému vytočení tel. čísla. My předpokládáme, že zákazník ví, jaká je jeho maximální útrata a chce své výdaje držet pod kontrolou.

Při překročení  útraty Vám přijde informace formou SMS.

V případě tarifů v síti Vodafone Vám přijde následující info:

Connectica: Máte spotřebováno 90% Vašeho volacího limitu. Požáedjte si zavčas o navýšení volací jistiny, jinak budou vaše odchozí hovory a sms dočasně omezeny. Pro více informací pište na info@connectica.cz

V případě tarifů v síti T-Mobile Vám přijde následující info:

CNNC: Vase utrata na cisle [TEL_CISLO] dosahla 80% z limitu [LIMIT_UTRATA] Kc.Navyste si jistinu ,at nedojde k blokaci sluzeb. Pro vice info piste na HelpDesk

Pokud si svoji jistinu chcete navýšit, zde je podrobný postup:

http://faq.connectica.cz/support/navysit-volaci-jistinu/