Jak získám číslo výpovědi opuštěného poskytovatele – ČVOP ? Chci přejít k Vám

Pro získání ČVOPu (čísla výpovědi opouštěného poskytovatele) je nutné podat výpověď u svého současného operátora. Můžete tak učinit u následujících operátorů následovně:

 

Telefonica 02

  • Zavolejte na jejich zákaznickou linku na tel. číslo 800 020202. Doklikejte se na nahlášení technické poruchy a po spojení s operátorem pořádejte o přepojení na oddělení pro vygenerování ČVOP. Zde po Vás bude požadováno rodné číslo nebo PUK1 kód. PUK1 kód lze zjistit tak, že se zaregistrujete na mojeO2.cz a zadáte v sekci nastavení Vaše číslo SIM (8942001XXXXXXXXX)
  • Nebo navštivte osobně nějakou z jejich prodejen

T Mobile

  • Navštivte osobně některou z jejich prodejen. Seznam prodejen je dostupný zde

Vodafone

  • Zavolejte na linku *77 nebo 800770077 (budete potřebovat heslo do hlasové samoobsluhy).
  • Nechejte se přepojit na operátora a po zadání administrátorského hesla požádejte o vygenerování ČVOP kódu