Jak a kdy se platí faktury? Jak se vystavují faktury?

Platba faktur Vodafone:

Faktury v síti Vodafone se vystavují vždy 7. den v měsíci za minulý měsíc. Splatnost faktur je 13 dnů.

Faktury se vždy nacházejí  v samoobsluze po nalogování na úvodní stránce.

 

client1

SMS NOTIFY:

CONNECTICA – {VašePříjmení} : Potvrzujeme vystaveni faktury za obdobi {období} na castku {Cena}. Zadame o zaplaceni do {DatumUhrady} na ucet 2700314253/2010. Variabilni symbol je {VAriabilniSymbol. Fakturu naleznete v klientské sekci na  http://tarify.connectica.cz/samoobsluha.html#home

E-MAIL NOTIFY:

mail odchozí adresa: faktury@connectica.cz
subjekt: CONNECTICA:Faktura číslo [DOKLAD_CISLO] text:

Dobrý den.

V příloze Vám zasíláme soubor s názvem [JMENO_SOUBORU] za fakturu číslo [DOKLAD_CISLO].
Prosíme o její zaplacení nejpozději do [DATUM_SPLATNOSTI] dnů. Jako variabilní symbol uveďte Vaše číslo faktury [DOKLAD_CISLO] a celkovou částku [CASTKA_S_DPH] Kč zašlete na číslo účtu 2700314253/2010.
Prosíme o případné překontrolování správnosti Vašich údajů. V případě nesrovnalostí se na nás neváhejte obrátit vložením ticketu na odkazu http://ticket.connectica.cz nebo zasláním mailu na info@connectica.cz.
Přehled všech faktur naleznete na http://tarify.connectica.cz/samoobsluha.html#login:home  v části vyúčtování na úvodní stránce.
Login je Vaše tel. číslo a pro přihlášení úžijte RingIn funkci, nebo vygenerované heslo. Více informací je na http://faq.connectica.cz/support/vodafone-prvni-prihlaseni/
Děkujeme, že využíváte našich služeb.
S pozdravy

HelpDesk support

Společnost: ICTMorava | Radek Vymazal

HelpLine:   910444016 (volba 2 pevná linka, po – pá 08:30 – 16:30)
HelpMail:    info@connectica.cz
HelpWeb:    http://faq.connectica.cz

Při nezaplacení faktury včas dojde k jednostranné blokaci, tedy z tel. čísla nebude možno volat, ale bude možno příjmat hovory.