Jak mám napsat ticket?

Ticketing funguje velmi jednodušše. Pokud máte problém, napište nám na info@connectica.cz nebo kliknete na http://ticket.connectica.cz a řekněte, co Vás trápí na srdci.

Buďte jasní, struční a pište jen to podstatné.Snímek z 2015-04-20 11:04:56

Příklad správného ticketu:

Předmět: Faktura č.20154444 tel. 730330008

Text zprávy:

Dobrý den. Dne 20.05.2015 mi bylo na faktuře číslo 20154444 pro tel. číslo 730 330 008 zaúčtováno chybně celkem 5 jednotek. Tyto jednotky zasílám označené v printscreenu v příloze.

Prosím o překontrolování správnosti informace a oznámení dalšího postupu.

Děkuji za Váš čas a pomoc

Franta Cecvárek

Příklad špatného ticketu:

Předmět: bez předmětu

Text zprávy:

dobri den nic mi nefunguje zadam okamzite z zprovozneni vseho. franta

 

Po zadání požadavku Vám to potvrdíme.

Snímek z 2015-04-20 11:05:18

Snímek z 2015-04-20 11:07:08

Na Váš mail Vám přijde láskyplné potvrzení o zaregistrování problému.

Snímek z 2015-04-20 11:07:20

A problémem se žačne někdo zabývat hned jak to bude možné.

Snímek z 2015-04-20 11:06:54

A vy o tom víte, protože Vám přijde reply na e-mail pod linkem.Snímek z 2015-04-20 11:08:06

Když budete na ticket reagovat, dělejte to kliknutím na ten modrý odkaz. Hlavně neodepisujte formou „odpovědět“ na e-mail.