Ticketing funguje velmi jednodušše. Pokud máte problém, napište nám na info@connectica.cz nebo kliknete na http://ticket.connectica.cz a řekněte, co Vás trápí na srdci.
Buďte jasní, struční a pište jen to podstatné.
Příklad správného ticketu:
Předmět: Faktura č.20154444 tel. 730330008
Text zprávy:
Dobrý den. Dne 20.05.2015 mi bylo na faktuře číslo 20154444 pro tel. číslo 730 330 008 zaúčtováno chybně celkem 5 jednotek. Tyto jednotky zasílám označené v printscreenu v příloze.
Prosím o překontrolování správnosti informace a oznámení dalšího postupu.
Děkuji za Váš čas a pomoc
Franta Cecvárek
Příklad špatného ticketu:
Předmět: bez předmětu
Text zprávy:
dobri den nic mi nefunguje zadam okamzite z zprovozneni vseho. franta
Po zadání požadavku Vám to potvrdíme.
Na Váš mail Vám přijde láskyplné potvrzení o zaregistrování problému.
A problémem se žačne někdo zabývat hned jak to bude možné.
A vy o tom víte, protože Vám přijde reply na e-mail pod linkem.
Když budete na ticket reagovat, dělejte to kliknutím na ten modrý odkaz. Hlavně neodepisujte formou „odpovědět“ na e-mail.