Jak podat reklamaci? Reklamace

Chcete-li podat reklamaci, postupujte následujícícm způsobem:

Napište nám na info@connectica.cz strukturovaný e-mail. Ukázka správného e-mailu je například:

 

Předmět:

Reklace tc 777 444 555 klient Jan Vařečka

Text:

Dobrý den. V měsíci 01/2018 jsem zaevidoval, že mám na faktuře číslo 20152012 provoláno o 20 minut navíc do všech sítí. Přítom v klientské sekci jsem provedl překontrolování podrobného rozpisu volání (aktivovaných datových balíčků atd) a zjistil jsem, že tato informace není souhlasná.  V příloze zasílám printscreen výpisu hovorů. Z přílohy je jasně vidět, že součet provolávky nesouhlasí s fakturovanou částkou. Tímto Vás žádám o reklamaci a to nejpozději do 30 dní dle VOP.

Takto výše zaslaný rozpis je relevantní a budeme se problémem zabývat. Naopak příklady zcela špatného materiálu k reklamaci je e-mail typu:

Předmět: <bez predmetu>

Text:

dobri den. jste panda c****u co si neumi spocitat prsty na ruce. faktura je moc vysoka, taksi ji laskave opravte a dokut to nebude nebudu vam nic platit. Na vypisovani  cehokoliv nemam cas a podavam vypoved.

Takto napsaný požadavek na reklamaci nemá žádnou vypovídající hodnotu, nebude k němu přihlíženo jako k formě správného podání reklamace a pravděpodobně se k němu nikdo nebude ani vyjadřovat. 
Obecně proces reklamace probíhá nejpozději do 30 dnů. Snažíme se problematiku vyřešit co nejdříve, zpravidla do cca 5-10 dnů a informujeme e-mailem zpět. Možnosti urychlení vyjádření k problematice bývají vzhedem k ignoraci ze strany nadřazených subjektů omezené.  
Podáte-li reklamaci na chybně vystavenou částku faktury v den splatnosti, pak správný postup je uhradit veškeré pohledávky a poté dodatečně se problematikou reklamace bude zabýváno. Bude-li vyhodnocena reklamace kladně, pak bude provedeno dobropisování nadbytečné částky v průběhu násleudjícího měsíce zpetně.

Leave A Comment?