Mám problém se SIM kartou. Nefunguje mi SIM v telefonu

Dotaz:

Mám problém se SIM kartou.Během posledních dvou týdnů mi začal padat signál i na telefonu Konkrétně: Během dne telefon ztratí signál), a nejde s ním přijímat hovory ani nikam volat. Telefon ale pořád ukazuje dostatečný signál. To, že se mi stal tento problém, poznám až když si chci zavolat a hovor ihned selže. Tou dobou je ale telefon většinou nějakou dobu bez spojení, a nikdo se mi nemůže dovolat.  Tenhle problém mám nově nejen na telefonu 1 ale i na telefonu2. U obou mám s  SIM kartou Connectica stejný problém. Karta jiného operátora, kterou mám ještě k dispozici, funguje v obou telefonech bez problémů. Co s tím můžeme dělat?

Odpověď:

Pravděpodobně odešla SIM karta vlivem přepětí nebo jiné chyby. Pokud užité telefony nemají českou homologaci, nemáme jak pomoci. Stejně tak je potřeba se ujistit, zdali SIM nevypadává v určitých místech pravidelně. Proto je vhodné  rovnou vyplnit protokol technické poruchy a vypsat všechny podrobnosti.

Pokud bude vyloučeno, že závada není lokálního charakteru v nějakém místě, kde například probíhá oprava BTS, pak je doporučeno zaslat novou SIM a provést záměnu SIM za novou SIM a to tak, že Vám bude zaslána nová SIM na kteoru budou po potvrzení doručení převedena data z Vaší staré SIM na novou.